Հունվարյան հաշվետվություն

 Սկսեմ խոսել նրանից, որ այս ամիս մեր ճամբորդությունները սովորականից շատ էին և հետաքրքիր, հունվար ամսին մենք մեր ժամանակն ավելի շատ ծախսեցինք սեմինարներին ու շատ հետաքրքիր տարվա սկիզբ եղավ։ Մխիթար Սեբաստացու քոլեջում ի շնորհիվ մանկավարժների, ընկեր Մարիամը կազմակերպում է շատ հետաքրքիր ճամփորդություններ և պարտաճանաչ կատարում իր աշխատանքը որի միջոցով մենք ունենում ենք անհետանալ օրեր։ Գնացինք սահադաշտ ես և ընկերներս (նկարը կարող եք տեսնել ներգևում) ու ուրախությամբ լի օր ունեցանք, որի մասին խոսել եմ իմ բլոգում ահա հղումըԳեղասահք — Մարգարյան Սրբուհի (edublogs.org)

Նաև կատարեցինք բնագիտական ստուգատես ընկեր Նելիի հանձնարարությամբ որի միջոցով ես ներկայացրեցի թե ինչպես պատրաստել գինի տան պայմաններում։ Հղումը՝Բնագիտական ստուգատես — Մարգարյան Սրբուհի (edublogs.org)

Եվ այս ամենի վերջում խոսեմ ղափամաի ծեսից, ինչպես միշտ ուրախ տրամադրություն պոզիտիվ մարդիկ։ Ընկեր Տիգրանի ներկայացրաց պարը տղաների հետ (նկարը ներգևում) հայացքիս չխաբնվեք ես իրականում շատ ուրախ եմ) և շատ եմ հավանել միջոցառումը ինչպես և բոլորը։ Ընկեր Մարինեի սովորեցրած երգերը բոլորս ուրախությամբ կատարեցինք և շատ լավ նշեցինք ղափամաի ծեսը։

Image preview
Image preview

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *